måndag 22 oktober 2012

Jag har uppdaterat...

Buffis webbshop lite idag!
Det var på tiden..
Under sommaren har jag jobbat mycket med annat och sen var vi ju som bekant borta i fyra veckor, så tyvärr har Buffis fått ligga på sparlåga lite.

Nu har jag  i alla fall lagt upp lite nytt.
Bl a detta:

Filten har ju funnits tidigare. Byxorna är också en gammal modell som jag tagit upp igen men bodyn är helt ny. Den kan man få med andra färger på detaljerna om man så önskar.

Det finns även nya snuttefiltar!


Namnfiltarna är väldigt populära, men ibland kanske man vill ha något mindre som ändå personligt att t ex ge bort i present. Därför gjorde jag den här snuttefilten som det går att få barnets initial på.

Har massor av idéer på nya saker  och jag önskar verkligen att dygnet hade fler timmar OCH att jag dessutom fick massor av energi!!




Follow Signe Katarina

1 kommentar:

  1. Wow, jag blir verkligen imponerad, du är så duktig med symaskinen, blri grön av avund ;-D
    Å tack för ditt grattis, det värmer <3
    Kramar från ett snöigt Sockenvägen!

    SvaraRadera

Follow Signe Katarina