torsdag 25 november 2010

Sy,sy,sy..

En "hög" med tyger som väntar på att få sys!

Idag har det dock varit en mindre bra sydag! Vi har liksom inte varit kompisar mina maskiner & jag.. Det är så märkligt, jag kan ha sytt jättelänge i samma sorts tyger, med samma inställningar och samma tråd, ändå så börjar speciellt ena maskinen trilskas! Vet inte om den tröttnar när jag sytt väldigt mycket ett tag och tycker det är dags för en paus! Så idag gjorde jag den till viljes... När jag jäklats och försökt få ordning på sömmarna hela förmiddagen släppte jag bara allt! Lite skönt, men samtidigt blir jag stressad för jag vill ju få klart de beställningar jag har så fort som möjligt. Ska dock fortsätta i kväll när Lukas somnat, för i morgon tänkte jag adventsfixa lite här hemma. I helgen ska jag jobba x-tra så då är det skönt att ha det klart!

Published with Blogger-droid v1.6.5

Follow Signe Katarina

2 kommentarer:

  1. trist med krånglade maskin =( fråga: syr du dregglisar?? jag har en dreggelkille här hemma=)

    SvaraRadera
  2. Ja Linda jag syr dregglisar. Har inte gjort det sen Lukas var liten men kanske ska ta upp det igen:)

    SvaraRadera

Follow Signe Katarina