tisdag 16 november 2010

Vacker vinter..

Jag är verkligen ingen vintermänniska!
Tycker alltid jag fryser & det beror så klart till stor del på att jag inte klär mig ordentligt! Förra året köpte jag i alla fall en varm dunparkas, och varma skor med fårskinnsfoder har jag så i år blir det till att skaffa varma byxor också. Eller så använder jag Jonas som jag gjorde förra året när jag absolut behövde!
För visst kan det vara härligt även på vintern!
Minns vintrar när jag var liten och var ute på skid/pulkautflykter & hade matsäck med som innehöll bl a varm choklad och apelsiner...
var det minsann alltid fina vintrar! :o)
Eller är det så att det är just de tillfällena jag kommer ihåg?!
Så här såg det i alla fall ut när jag tittade ut genom köksfönstret i morse:


Solen som kikar fram på gnistrande vit snö och torkvindan som har semester några månader nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow Signe Katarina