fredag 9 mars 2012

Ännu en vecka..

…har snart gått.
Ännu en fredag är här och ännu en helg att jobba väntar mig!
Tänkte allvarligt sätta ut en annons idag…
på 


Tror i och för sig inte det är så många som är intresserad av en 11 år gammal katt som är jätterädd för de flesta människor utom mig.
Nu på morgonen har han gått efter mig, runt mina fötter, suttit bredvid mig och "mueppat"!
(Han låter inte ens som en katt…)
Anledningen är att han vill ha något annat än den mat jag gett honom.. Han vill ha skinka, tonfisk, räkor ja sånt som är extra gott för en katt, men jag tycker han kan gå ut och fånga sig en råtta om maten han får inte duger!
Självklart är det jag som skämt bort honom och gett honom godsaker ibland och det kommer han minsann ihåg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow Signe Katarina