fredag 27 april 2012

Rosor..

..har vi på bordet i dag!
Firar att det är helg, vi är alla lediga och hemma!

Mer firande blir det i kväll då vi ska till svärmor och fira att hon, min svägerska och Jesper  alla har fyllt år nu i april. Så idag har vi varit och letat presenter…

I morse tog jag min vanliga morgonpromenad och jag måste säga att jag var duktig!
JogTracker visade nämligen att jag hade gått 78,51 km på lite drygt en timme.. Jag gick 1km på 0,7 min.
Inte konstigt att jag känner mig lite mör i kroppen, men visst är jag värd lite fredagsmys efter den promenaden?! :)




Follow Signe Katarina

2 kommentarer:

  1. haha 78 km på en timme ? låter vääääldigt bra det.. ;)

    här har vi tagit helg med nu, eller alla utan min man som får jobba hela helgen.. :(

    trevlig helg, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev förvånad att jag gått sååå långt!
      Visst är det skönt med ledig helg.. jag jobbar annars varannan så lediga helgen är helig!
      Kram

      Radera

Follow Signe Katarina