söndag 20 maj 2012

Sent..

..kvällsfika!

Ja klockan är 23.30.
 Jag kom hem från jobbet för en stund sen och har precis druckit te och ätit några kex med ost!
Är alltid sugen på något när jag kommer hem efter att ha jobbat och oftast blir det te och något till.. Igår kväll visste jag däremot att det fanns en stor godisskål hemma och den gick jag och längtade efter kvällen!
Styrde stegen rakt mot den när jag kom hem..

I morgon är jag ledig men ska ändå iväg på ett möte på jobbet.
Lukas skulle också ha varit ledig men han ska åka på "avslutningsresa" till hemligt mål med förskolan.
Mamma och pappa får inte följa med…:)
Ja den tiden börjar väl snart.. Stora skolkillen som tycker det är skämmigt att ha mamma och pappa med sig!

Nu ska jag hoppa i säng..
Go´natt!


Follow Signe Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow Signe Katarina