tisdag 22 maj 2012

I morse..

..var det jobbigt för vissa att vakna
 och det var jobbigt för mig att behöva väcka den här sömntutan!
Men som tur är har den här ungen begåvats med ett morgonhumör som jag önskar att jag hade!
Så fort han slagit upp de två blå är han glad!

Nu är det snart dags att hämta hem honom från förskolan.
Jag sitter ute på altan med en kaffe och njuter av det underbara vädret.
Har varit och köpt nya gardiner idag, till både kök och vardagsrum så nu måste jag tvätta fönster..
Kanske ska börja lite smått i kväll när inte solen ligger på.
Hur tvättar ni fönster? 
Fönsterputs?
Diskmedel? 
Tidningspapper?
Mirakeltrasa?
Jag har nog provat alla sätt, men tycker ändå aldrig att det blir riktigt bra!


Follow Signe Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow Signe Katarina