tisdag 22 maj 2012

Jag är glad..

..för att jag köpte min Nespressomaskin!
En latte och lite mörk mintchoklad kändes som en bra idé efter maten idag!
Jag brukar aldrig dricka kaffe på eftermiddagen, men med den nya maskinen blir det allt mer..
Att dessutom kunna sitta ute och hålla koll på ungen som gungar gör kvällen riktigt behaglig..
Måste försöka övertyga honom om att klippa håret. 
Det börjar bli alldeles för ostyrigt nu men han tycker inte det är lika skönt som jag att gå till frissan.
Kanske för att det är jag som brukar klippa honon…?

Follow Signe Katarina

2 kommentarer:

  1. Här har vi en tassimo, den används ivrigt i perioder, sist hade jag en chailatte period, men nu blir det oftast espresso... Lättsamt å nog konsumerar man lite mer kaffe då man bara behöver trycka på en knapp *ler* KRAM!

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill också ha en sån maskin men det får väl dröja till tomten! ;)

    Ingen fara. Lätt att missa. :) Japp Kreta blir det och det ska bli så galet skönt!

    Ha ha... dem kanske aldrig lär sig städa. Hoppas inte iaf. :)
    Kram

    SvaraRadera

Follow Signe Katarina